آکادمی فرصت

آکادمی فرصت

آکادمی فرصت

آکادمی فرصت

آکادمی فرصت

۴ مطلب در شهریور ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

اساس عملکرد موتورهای جستجو این است که در کمترین زمان ممکن بهترین نتایج را به کاربران خود نشان دهند. برای یافتن بهترین نتایج بر اساس کلمه کلیدی جستجو شده، ربات های موتورهای جستجو وارد صفحات شده و محتوای آنها را بررسی می کنند.

گوگل بدون شک بهترین و محبوب ترین موتور جستجوی جهان است و با وجود اینکه موتورهای جستجوی زیادی در این زمینه وجود دارد، به دلیل ویژگی ها و هوشمندی بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

به طور کلی به فعالیت هایی که در داخل و خارج وب سایت برای قرار دادن کلمات کلیدی وب سایت در صفحات اول موتورهای جستجو و حفظ جایگاه آن در آنها انجام می شود، خدمات سئو گفته می شود. سرویس سئو یک فرآیند است و تا زمانی که وب سایت ها وجود دارند، این فرآیند باید وجود داشته باشد.

سرعت صفحه یکی از عواملی است که بر سئو آن تأثیر می گذارد. اما هنگامی که سرعت وب سایت خود را بهینه کردید، نیازی به کار مداوم روی آن ندارید. اما، از سوی دیگر، برخی دیگر از فاکتورهای سئو وجود دارد که برای پیشی گرفتن از رقبای خود و ماندن در نتایج اول، باید دائماً آنها را زیر نظر داشته باشید.

در فرآیند سئو نیازها و رفتار مخاطبان سایت، نظرات و کلمات کلیدی مناسب انتخاب می شود. کدهای صفحه، ساختار و محتوای آن با توجه به کلمات انتخاب شده بهینه شده و سپس با گرفتن لینک از صفحات دیگر سعی در بهبود رتبه صفحه دارد. از آنجایی که روش رتبه‌بندی گوگل (همان الگوریتم) نامشخص است، سئو به متخصصی تبدیل می‌شود که تجربه، آزمایش و تجزیه و تحلیل داده‌ها در آن نقش کلیدی دارند.

اکثر کسب و کارهای آنلاین به دنبال نتایجی هستند که ماندگاری بیشتری داشته باشند و تأثیر قابل توجهی داشته باشند و معمولاً علاقه مند هستند که سایت آنها در صفحه اول موتورهای جستجو ظاهر شود.به طور کلی، بسته به میزان فعال بودن شما و رقبایتان، می توانید نتایج سئو را در عرض 4 تا 6 ماه مشاهده کنید. بدیهی است که نتایج سئو در طول زمان رشد می کنند، بنابراین ترافیک وب سایت شما 6 ماه پس از بهینه سازی سئو معمولا کمتر از ترافیکی است که 12 ماه پس از استفاده از سئو خواهید داشت.

  • یگانه مصححی
  • ۰
  • ۰

تا چند سال پیش بهترین راه برای تبلیغ و فروش، تبلیغات در روزنامه ها، مجلات یا رسانه هایی مانند تلویزیون بود. اما امروزه افزایش ترافیک وب سایت شما می تواند بهترین تبلیغ برای کسب و کار شما باشد. این امر صاحبان مشاغل و بازاریابان دیجیتال را مجبور کرده است که همیشه برای افزایش ترافیک وب سایت خود تلاش کنند.

هدف نهایی هر وب سایت تبدیل مشتریان بالقوه به مشتریان عادی است و بهترین راه برای انجام این کار این است که به مشتریان بالقوه خود نشان دهید که تجارت شما وجود دارد. کسب رتبه خوب در موتور جستجوی گوگل یکی از سخت ترین کارهایی است که هر شرکتی در فرآیند بازاریابی برای ارائه خدمات خود با آن مواجه است. ولی چرا به آموزش سئو و گوگل ادوردز نیاز داریم؟

سئو (SEO) و گوگل ادز (Google Ads) اجزای اصلی بازاریابی موتورهای جستجو هستند و با ارزش ترین ابزار هنگام راه اندازی کمپین های بازاریابی دیجیتال هستند. آنها تفاوت ها و شباهت هایی دارند که باید بسته به اهداف تجاری و بازاریابی خود از آنها استفاده کنید.

در واقع، بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو، یا به سادگی سئو، به صاحبان سایت کمک می کند تا در نتایج موتورهای جستجو مانند گوگل، بینگ، یاهو یا سایر موتورهای جستجوی اصلی رتبه خوبی کسب کنند. برای رسیدن به این هدف، باید مطمئن شوید که سایت شما برای موتورهای جستجو بهینه شده است. اگر سایت شما مورد پسند موتورهای جستجو قرار گیرد به راحتی توسط موتورهای جستجو خوانده می شود و استفاده از آن برای کاربران بسیار ساده و آسان خواهد بود.

گوگل ادز یا Google Ads که در گذشته با نام Google ادوردز (Google Adwords) نیز شناخته می شد، پلتفرم تبلیغاتی انحصاری گوگل است که به صورت پرداخت به ازای کلیک (PPC) در اختیار وب سایت ها قرار می گیرد.یعنی می توانید از پلت فرم گوگل ادز برای نمایش تبلیغات خود در صفحات نتایج گوگل و صفحات فرعی گوگل مانند جیمیل، یوتیوب و غیره استفاده کنید. گوگل ادز یکی از بهترین پلتفرم های تبلیغات آنلاین است که بسیاری از شرکت ها از آن برای شناخت مخاطبان هدف خود استفاده می کنند. اما برخلاف سئو، گوگل ادز به صورت رایگان در دسترس نیست و برای استفاده از خدمات و امکانات آن باید هزینه پرداخت کنید.

از توضیحات درمی یابیم که هم سئو و هم گوگل ادز یک هدف مشترک دارند که افزایش بازدید سایت، افزایش فروش سایت، برندسازی و ... می باشد. اما آنها تفاوت هایی با یکدیگر دارند که به شما امکان می دهد با بررسی تفاوت ها انتخاب کنید که از کدام سرویس برای سایت خود استفاده کنید.

سئو مجموعه ای از اقدامات فنی است که بر اساس الگوریتم های بهینه سازی موتور جستجوی گوگل، به عبارت ساده تر، برای بهبود موقعیت یک سایت در صفحات گوگل است. این کار که بهبود ارگانیک یا طبیعی نامیده می شود معمولاً زمان زیادی می برد و با گذشت زمان ممکن است رقبای جدیدی وارد این صنعت شوند، بسیاری از فرصت های بازار ممکن است از دست بروند و بسیاری از مشتریان بالقوه ممکن است به مشتریان واقعی سایت هایی با موقعیت های بهتر تبدیل شوند. علاوه بر این، استفاده از روش های سئو کار آسانی نیست و نیاز به تجربه دارد. در این زمان گوگل ادز با صرف هزینه های معقول به کمک سایت سئو به شما کمک می کند تا در بهترین موقعیت ها در گوگل ظاهر شوید. قبل از اینکه فرصت های بازار به تهدید تبدیل شوند.

  • یگانه مصححی
  • ۰
  • ۰

این متن دومین مطلب آزمایشی من است که به زودی آن را حذف خواهم کرد.

زکات علم، نشر آن است. هر وبلاگ می تواند پایگاهی برای نشر علم و دانش باشد. بهره برداری علمی از وبلاگ ها نقش بسزایی در تولید محتوای مفید فارسی در اینترنت خواهد داشت. انتشار جزوات و متون درسی، یافته های تحقیقی و مقالات علمی از جمله کاربردهای علمی قابل تصور برای ,بلاگ ها است.

همچنین وبلاگ نویسی یکی از موثرترین شیوه های نوین اطلاع رسانی است و در جهان کم نیستند وبلاگ هایی که با رسانه های رسمی خبری رقابت می کنند. در بعد کسب و کار نیز، روز به روز بر تعداد شرکت هایی که اطلاع رسانی محصولات، خدمات و رویدادهای خود را از طریق بلاگ انجام می دهند افزوده می شود.

  • یگانه مصححی
  • ۰
  • ۰

این متن اولین مطلب آزمایشی من است که به زودی آن را حذف خواهم کرد.

مرد خردمند هنر پیشه را، عمر دو بایست در این روزگار، تا به یکی تجربه اندوختن، با دگری تجربه بردن به کار!

اگر همه ما تجربیات مفید خود را در اختیار دیگران قرار دهیم همه خواهند توانست با انتخاب ها و تصمیم های درست تر، استفاده بهتری از وقت و عمر خود داشته باشند.

همچنین گاهی هدف از نوشتن ترویج نظرات و دیدگاه های شخصی نویسنده یا ابراز احساسات و عواطف اوست. برخی هم انتشار نظرات خود را فرصتی برای نقد و ارزیابی آن می دانند. البته بدیهی است کسانی که دیدگاه های خود را در قالب هنر بیان می کنند، تاثیر بیشتری بر محیط پیرامون خود می گذارند.

  • یگانه مصححی