آکادمی فرصت

آکادمی فرصت

آکادمی فرصت

آکادمی فرصت

آکادمی فرصت

  • ۰
  • ۰

ریموت بلوتوثی با فرکانس متغیر یک نوع ریموت است که از فناوری بلوتوث برای ارتباط با دستگاه‌های مختلف استفاده می‌کند. در این نوع ریموت، فرکانس ارسال و دریافت داده‌ها با استفاده از بلوتوث تنظیم می‌شود و قابلیت تنظیم فرکانس به صورت متغیر وجود دارد.

با استفاده از ریموت بلوتوثی با فرکانس متغیر، می‌توانید دستگاه‌های مختلفی را کنترل کنید، مانند تلویزیون، سیستم صوتی، پخش کننده‌های چندرسانه‌ای و سایر دستگاه‌های هوشمند. با برقراری ارتباط بلوتوث بین ریموت و دستگاه، دستوراتی که از ریموت فرستاده می‌شوند به دستگاه منتقل می‌شود و عملکرد دستگاه را کنترل می‌کند.

مزیت اصلی استفاده از ریموت بلوتوثی با فرکانس متغیر، این است که به دلیل استفاده از فناوری بلوتوث، امکان کنترل دستگاه‌ها بدون نیاز به خط دید مستقیم وجود دارد. همچنین، فرکانس متغیر این ریموت‌ها بهترین گزینه برای جلوگیری از تداخل با سایر دستگاه‌ها است.

لازم به ذکر است که هر ریموت بلوتوثی معمولاً دارای فرکانس عملیاتی خاص خود است که با دستگاه موردنظر هماهنگی دارد. بنابراین، برای استفاده صحیح از ریموت بلوتوثی با فرکانس متغیر، به دستورالعمل‌های تنظیمات و هماهنگی ریموت با دستگاه مربوطه توجه کنید.

برای خرید این نوع از ریموت به وب سایت ریموت در شرکت مهندسی کیان مراجعه کنید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی