آکادمی فرصت

آکادمی فرصت

آکادمی فرصت

آکادمی فرصت

آکادمی فرصت

  • ۰
  • ۰

تا چند سال پیش بهترین راه برای تبلیغ و فروش، تبلیغات در روزنامه ها، مجلات یا رسانه هایی مانند تلویزیون بود. اما امروزه افزایش ترافیک وب سایت شما می تواند بهترین تبلیغ برای کسب و کار شما باشد. این امر صاحبان مشاغل و بازاریابان دیجیتال را مجبور کرده است که همیشه برای افزایش ترافیک وب سایت خود تلاش کنند.

هدف نهایی هر وب سایت تبدیل مشتریان بالقوه به مشتریان عادی است و بهترین راه برای انجام این کار این است که به مشتریان بالقوه خود نشان دهید که تجارت شما وجود دارد. کسب رتبه خوب در موتور جستجوی گوگل یکی از سخت ترین کارهایی است که هر شرکتی در فرآیند بازاریابی برای ارائه خدمات خود با آن مواجه است. ولی چرا به آموزش سئو و گوگل ادوردز نیاز داریم؟

سئو (SEO) و گوگل ادز (Google Ads) اجزای اصلی بازاریابی موتورهای جستجو هستند و با ارزش ترین ابزار هنگام راه اندازی کمپین های بازاریابی دیجیتال هستند. آنها تفاوت ها و شباهت هایی دارند که باید بسته به اهداف تجاری و بازاریابی خود از آنها استفاده کنید.

در واقع، بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو، یا به سادگی سئو، به صاحبان سایت کمک می کند تا در نتایج موتورهای جستجو مانند گوگل، بینگ، یاهو یا سایر موتورهای جستجوی اصلی رتبه خوبی کسب کنند. برای رسیدن به این هدف، باید مطمئن شوید که سایت شما برای موتورهای جستجو بهینه شده است. اگر سایت شما مورد پسند موتورهای جستجو قرار گیرد به راحتی توسط موتورهای جستجو خوانده می شود و استفاده از آن برای کاربران بسیار ساده و آسان خواهد بود.

گوگل ادز یا Google Ads که در گذشته با نام Google ادوردز (Google Adwords) نیز شناخته می شد، پلتفرم تبلیغاتی انحصاری گوگل است که به صورت پرداخت به ازای کلیک (PPC) در اختیار وب سایت ها قرار می گیرد.یعنی می توانید از پلت فرم گوگل ادز برای نمایش تبلیغات خود در صفحات نتایج گوگل و صفحات فرعی گوگل مانند جیمیل، یوتیوب و غیره استفاده کنید. گوگل ادز یکی از بهترین پلتفرم های تبلیغات آنلاین است که بسیاری از شرکت ها از آن برای شناخت مخاطبان هدف خود استفاده می کنند. اما برخلاف سئو، گوگل ادز به صورت رایگان در دسترس نیست و برای استفاده از خدمات و امکانات آن باید هزینه پرداخت کنید.

از توضیحات درمی یابیم که هم سئو و هم گوگل ادز یک هدف مشترک دارند که افزایش بازدید سایت، افزایش فروش سایت، برندسازی و ... می باشد. اما آنها تفاوت هایی با یکدیگر دارند که به شما امکان می دهد با بررسی تفاوت ها انتخاب کنید که از کدام سرویس برای سایت خود استفاده کنید.

سئو مجموعه ای از اقدامات فنی است که بر اساس الگوریتم های بهینه سازی موتور جستجوی گوگل، به عبارت ساده تر، برای بهبود موقعیت یک سایت در صفحات گوگل است. این کار که بهبود ارگانیک یا طبیعی نامیده می شود معمولاً زمان زیادی می برد و با گذشت زمان ممکن است رقبای جدیدی وارد این صنعت شوند، بسیاری از فرصت های بازار ممکن است از دست بروند و بسیاری از مشتریان بالقوه ممکن است به مشتریان واقعی سایت هایی با موقعیت های بهتر تبدیل شوند. علاوه بر این، استفاده از روش های سئو کار آسانی نیست و نیاز به تجربه دارد. در این زمان گوگل ادز با صرف هزینه های معقول به کمک سایت سئو به شما کمک می کند تا در بهترین موقعیت ها در گوگل ظاهر شوید. قبل از اینکه فرصت های بازار به تهدید تبدیل شوند.

  • ۰۱/۰۶/۰۸
  • یگانه مصححی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی