آکادمی فرصت

آکادمی فرصت

آکادمی فرصت

آکادمی فرصت

آکادمی فرصت

  • ۰
  • ۰

ارز دیجیتال یا ارز مجازی یک ابزار مبادله دیجیتال است که توسط افراد یا گروه ها ایجاد و استفاده می شود. از آنجایی که اکثر ارزهای دیجیتال توسط دولت های ملی تنظیم نمی شوند، واسطه های مالی با آنها مانند سایر ارزهای خارج از حوزه سیاست پولی دولت رفتار می کنند.
کریپتوکارنسی دسته ای از ارزهای دیجیتال یا مجازی است که در آن از رمزگذاری برای تراکنش های مالی استفاده می شود. بنابراین، شکستن آنها بسیار دشوار و گاهی غیرممکن است.
بسیاری از ارزهای دیجیتال مبتنی بر فناوری بلاک چین هستند که یک دفتر کل توزیع شده توسط شبکه ای از رایانه ها نگهداری می شود.
فناوری بلاک چین یکی از مشکلات اصلی پلتفرم پرداخت دیجیتال را حل می کند که تضمین می کند انحصار وجود ندارد.
ارزهای دیجیتال اختصاصی مانند بیت کوین، بیت کوین کش، بیت کوین اس وی، ترون و غیره. ناگفته نماند که این پروژه به سمت بانک های مرکزی نیز پیش می رود. برخلاف ارزهای دیجیتال و رمزارزهای فعلی، آنها از فناوری متمرکز استفاده می کنند.
ماینینگ راهی برای گردش پول جدید است. ماینینگ روشی است که تبادل اطلاعات در شبکه را تایید می کند. ماینر تراکنش را تأیید و تأیید می کند. در ازای آن ارز دیجیتال به عنوان پاداش دریافت می کنند. این فرآیند استخراج نامیده می شود.
با BTCYAS به راحتی ارزهای دیجیتال را بیاموزید.

  • ۰۱/۰۷/۲۵
  • یگانه مصححی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی